Thursday, April 9, 2009

power rangers

The lights go out and I can't be saved
Tides that I tried to swim against
Have brought me down upon my knees
Oh I beg, I beg and plead singing

Come out of things unsaid
Shoot an apple off my head
And a trouble that can't be named
A tiger's waiting to be tamed singing

You are
You are

Confusion never stops
Closing my walls and ticking clocks
Gonna come back and take you home
I could not stop that you now know singing

Come out upon my seas
Cursed missed opportunities
Am I a part of the cure?
Or am I part of the disease? Singing

You are
You are
You are
You are

You are
You are

And nothing else compares
And nothing else compares
And nothing else compares

You are
You are

Home, home where I wanted to go
Home, home where I wanted to go
Home, home where I wanted to go
Home, home where I wanted to go

mood ; serabai,serabut,hampass, chemistry :|
song ; clocks - coldplay

16 comments:

Anonymous said...

weyh.. aku pun same.. serabut semacam.. at least ko nyer exam next week.. aku hari sabtu nih..
ape2 pun x bce habis lagi..
pastu dtg plak pemikiran2 yg x sepatutnya.

btw, aku x paham title.... :-?

f. said...

ye la tu at least.
serabut, chem ngan clcu ari yg same.duh.. :|
chem bape ribu chap lg nk kne bace.
tp suku pn xsmpai..

pemikiran yg x sepatutnye??

err. tajuk ; random.
hahahahaha.
itu menandakan kpale aku yg sdg senget benget skrg.
huuu

syahmi said...

isk.
len kali.
bt r pwer rngers bbtol.
ngatkn de free show ke.
free stickers ke.
bju pwr rngers pn xpe.
ngahahaa.

f. said...

nyet ;
err.haha.sori ah.
random je title. blank xtaw nk wat tjuk ape.
hahah :P

err,,bju power rangers? ish.
tu kat uma ade la.
hahahah.

si firjas,,
weh.bengong.kentut xlawas!~
suke suki ko je.
haha.

Anonymous said...

uish.. ko de baju power rangers? power rangers pe? PINK? xD

pemikiran x spttnya tu cam "snickers x suke aku".. lebih krg la. ngahaha. contoh je tu tau. x de kaitan ngan hidup atau yg dh meninggal. snickers suke je aku lg.

xP

f. said...

hahaha.
powerpuff girl senanye :P
kenape pink?
tp sbb aku xsuke merah, pink ok la.
hahaha. xD

errr.
ok.pelik.:D
hahaha.
mmg la snickers suke ko.
kalo ta lame da die cekau2 ko,kn3? :D

Anonymous said...

farah>nasib aku bg hadiah+kad ko hr tu tema pink kan? xD

kalau snickers x ske aku rasa aku balik pun die x kisah. skrg pun die cam x kisah sbnrnya. ngahaha. tp at least kalau aku kata "snickers, sini, peluk" die dtg. xP

f. said...

erh. one Q.
why pink tho?
itam laa lawa..hehehh :D
tp papepon,, that bookmark cun!
hahaha..:D

err..haha..snickers mmg salu pgi kat ko kn, pape p0n? :D

Anonymous said...

aku tau ko ske pink.. sbb ko kan cam ayu2.. ngahahaha.

die kalau nk makan, die pegi kat ayah aku.. sbb die tau aku x bg die makan bes.

f. said...

that, is soooo not true cik.
ding dong la ko.
ayat ta bole blahh..
hahah.
i like black wayyy btter thn pink lah! xD

hahahaha.
pndai snickers :D

Anonymous said...

betul la.. ko ngan pink. x leh dipisahkan. sbb ko mmg cam ade muke kepink-ish-ian. [aku x paham gak]

black tu cam x sesuai sgt ngan ko.
kena pink gak.

snickers mmg pandai. :D

f. said...

hah? :O
muke "KEPINK-ISH-IAN"???
pelik tu wehh.
hahahahha.

errr.
black suits me well la.
:D
itam itu menawan~~
hahha..

mmg pn..
mcm kwn tuan die :D

Anonymous said...

ha'ah.. ko mmg menawan. betol2. ehem2.

"FARAH AMALINA MENAWAN!"

xD
aku betol2 weyh. bkn tikus sarkas. xD

kwn tuan die? yg mana satu tu? :-?

f. said...

ceh,,
aku mcm sense ade tikus sarkis je kat sini.
hahahah.
sengal la tu.... xP

alaa..kwn tuan die laaa..yg bufdae lmbt 13 ari je..hahaa

Anonymous said...

farah>ish.. aku betol2 ko kate aku tikus sarkis plak. xP

siapa la tu agaknya??? cam ade org puji diri sendiri je kat sini... xP

f. said...

hahaha..
aku x kate ko tikus sarkis..
hahahahah xD
aku kate kate2 ko tu je..heheh

ahemm..sape ntah,,tp yg pastinye org tu x perasan laa..:D